Mila4766 ben 12 yıldır çekiyorum bu hastalığı . Normalde iğne tedavisi oluyırdum ama şimdi emzirmeden dolayı olamıyorum şikayetlerim başladı .yapacak birşey de yok çok zorda kalınca antihistamik hap kullan dedi doktor ancak 4-6 saat emmeyecrk . Ya çok zor bir süreç çok