Mila4766 bende oldu 12. Günde falan. Korona olmulştum . Katarin ve parol Plus içmiştim ondan bildim ama şimdi bunu okuyunca sanırım stresten oldum . Bebeğim memeyi tutamıyordu sütüm inmiyordu ben anneliğe alışamamıştım sezeryan dikişlerim çok acıyordu kaçsam gitsem diyordum demek ki stres kaynaklı . Hem iğne ve serum yapmışlardı adla yeterli olmadı bütün vücudum tekrar tekrar kabardı . En son iğne ve hap verdi doktor hap ile birlikte geçti . Emziriyordum bu arada