Ben 2 haftalık olduğundan beri aptamil kullanıyorum hiç kabızlık yapmadı, bir kere similac kullandım o kabız yaptı. Yenidoğanlar her gün kaka yapar genel olarak,1 aydan sonra bazen 2-3 günde bir yapıyorlar. Bebeğiniz kilo alıyor mu şu an? Ya da emzirdiğinizde sürekli ağlıyor mu?