Kcmrr22 Arzu benide emiyor ama bende su veriyorum her mamadan sonra bi çay kaşığı kadar hem ağzında pamukçuk olmasn dye
Kcmrr22 sila en iyisi oldugunu düşündüğüm için direk onu aldım araştırmada pek yapmadım ama bilmiyorum
Kcmrr22 Mucizem_06 bende doktora 4 gündür kaka yapmıyo dedgmde doymadıgını söylemişti o yüzden mamayı çoğalttık ama suan göğsümü daha cok emiyor mamayı istemiyor gibi hatta
Kcmrr22 Buharcik kilo kaybettiği için mecburen mamaya başladım ama şuan daha iyi durumdayız göğsümü daha cok emiyor sütüm geliyor sanırım eskisinden daha çok. Ama kafama takılan hala uyandırıyorum bazen kendi uyanmıyor uyuyor bu ne kadar devam etmeli böyle diye düşünüyorm
Buharcik Kcmrr22 canım benim dr um 2,5-3 aylık olana kadar geceleri uyandırmamı söyledi. 3 aylıktan sonra gece uykularında serbest bıraktım uyuması için. Şimdi 5,5 aylık ve gece sadece 1 kere uyanır mama için.
Busrakaya16 Kcmrr22 doktorunuzla konuşup probiyotik kullanmalısınız bence kesinlikle bağırsakları düzenliyor kaka yapmaya yardımcı oluyor ben bebeğim 10 günlük olduğundan beri kullanıyorum
Kcmrr22 Prenseslerinannesii çok şükür mamayla doysa bile beni istiyor o konda sorun yaşamadık yaşamayız da inşallah tabiki önemli olan sağlığı
Kcmrr22 ozlem_oz 3 saatte bir 2 buçuk ölçek 75ml ver dedi doktor ama bazen göğsümle doyuyor istemiyor mamayı
Kcmrr22 sbldmr123 kakası gayet cıvık oluyor yaptığında gazını çıkarıyor çok şükür ama illaki gaz sorunu azda olsa olacak tüm çocuklar da genelinde oluyor diye duyuyorum
Ftmgktg Payidar canım ilk 15 gün kullandım kabızlık sorunu olan bebekler kullanıyormuş onu.ilk doğduklarında çok kabız oluyorlar diye kullandım ben.bence sürekli kullanma
Kcmrr22 Buharcik gündüz çok düzenli kendisi 2 buçuk saatten sonra uyanıyor zaten ama geceleri 4 saat uyudugu oluyor bir kaç gündür. Çok kararsız kalıyorum bazen kaldırıyorjm bazende uykusu derin oluyor kaldırmsk için uğraşıyorum bakıyorum genleşiyor genleşiyor geri uyuyor kıyamıyorum
Kcmrr22 Busrakaya16 ayın 10nunda gideceğiz doktoruma sorarım ama ilaç kullanacsk kadsr henğz ciddi değil gibi geliyor bana
Meryemmtemev Kcmrr22 gazı vardır canım büyük ihtimalle ben kızım sadece emiryot bazen mama veriyorum oda 30 cc gnde bazı gnler hiç vermiyorum ama yinede 4 5 gnde bir yapıyor kakasını ama kabız degl kıvamı normal doktor bu durumun ekgıda döneminde düzeleceg söyledi korkma
Janset2105 Kcmrr22 bende doğduğundan beri mama veriyorum emiyor da aynı zamanda ama mutlaka günde en az 2-3 sefer kaka yapar hiç yapmadığı 1 kere oldu onda da çok huysuLandı hipp mama kullanıyorum
Kcmrr22 Janset2105 Peki 2-3 kez yapması ne kadar iyi? Bazen yaramıyor muhabbeti de oluyor ya tabi kaç aylık bebeğiniz onunda önemi var
mutludilek anne sütü verdim 10 günlükken aynıydı yani mamadan değil de yeni yeni bağırsakları çalışmaya başlıyor normaldir bence
Kcmrr22 mutludilek bende öyle okudum aslında 3 aya kadar böyle olması normalmiş hatta gaz sancıısı çekmesi bile normal deniyor bağırsaklar yeni düzene giriyormuş kıvrımları vs
Buharcik Kcmrr22 canım daha çok küçük o kadarken benim oğlumda sürekli uyumak istiyordu. Sen yine de hiç değilse 2 aylık olana kadar geceleri teklif et memeye götür bence, tabii dr ile konuşman daha iyi olur.