Deletedmom_5 Deletedmom54544 Ben emzirmiyorum mama yiyo oğlum ama çok yorgunum ayakta uyuyorum bunun için önerebileceğiniz bişey varmı vitamin türü.
Deletedmom54544 Deletedmom_5 ben de henüz kullanmaya başlamadım ama şu attığım vitamine bakabilirsin. Onun dışında doktora veya eczacıya sorup da alabilirsin. Çok iyi gelecektir enerji verir
Deletedmom_5 Deletedmom54544 Umarım canım ya o kadar bitkinimki yığılıp kalcam bi gün. Durmuyo uyumuyo sünnet ettirdik bide huysuzlaştı bilmiyorum napcam.
Deletedmom54544 Deletedmom_5 haklısın. Bir de onlarla ilgilenmekten doğru düzgün beslenemiyoruz dinlenemiyoruz diye böyle oluyor
thecamellia Agustos_mucizesi benim doktorum tahinden uzak dur demişti gaz yapıyomuş süt yapıyo diye yiyodum bayadır yemiyom
2melekannesi__ Agustos_mucizesi ben de tahin pekmez içine kırılmış ceviz katıyorum biraz çok güzel oluyor 😋
Merihh Agustos_mucizesi ben de başlarda Tahsin helvası ve tahin pekmez çok yerdim enerji veriyor ama gaz da yaparmış kestim bir aylık bebeğim biraz daha rahat oldu 😕😕
thecamellia 2melekannesi__ saat bir oldu daha kahvaltı etmedim bende şurda durayım bi iki tavsiye veren olur 😂
2melekannesi__ thecamellia evet ya düzenli beslenmek çok zor bebelerle 🙈 uzmanların dediği gibi olmuyor gerçek hayat 😬
AytenMina 2melekannesi__ Kahve içerim genelde. Türk kahvesi, yanına fındık ceviz biraz da bitter. Bana cok iyi geliyor. Cok yorgunsam yemek yapmam kızım uyuyunca uyurum. Uyanınca en pratiginden makarna salata veya dısardan veya kahvaltılık 🤗
2melekannesi__ AytenMina kahve en pratik ve klasik enerji artırıcımız 😍 ben de yemek ev işi onlara öncelik vermiyorum pek olduğu kadar napalım aman😅