Halilannesi TheLatte ıphonenin kamarası bi süre sonra bozuluyo evet çok net ışığı yansıtıyo ama bi süre sonra gidiyo kamerası Huawei de güzel ama kameraları hoşuma pek gitmedi
Aysin3838 Halilannesi kamerası benim için en net özelliği her marka geçmiştir elimden ama onun kadar net kamera olmadı beğenmedim hci
Aysin3838 Halilannesi evet çok güzel çekiyor ben memnunum diğer markalarda denedim ilk baş güzel oluyor sonra bozuluyor
Gari_de_Gari_45 Halilannesi genelde iPhone kullananlar başka telefon kullanamazlar 😂içinize sineni alın derim
Bircorekannesi Halilannesi çok memnunum sadece ön kamera filtreli onu sevmiyorum filtre gerçekliği bozuyor