alisileedis canım anne burdaki arkadaşların demelerine aldanıp sakın ihmalkarlık yapma absans epilepsi diye birşey varmış. Bende daha 1 saat önce öğrendim sadece göz dalması olurmuş bu hastalığın belirtisi. benim kızımda çok dalıyor başka hiçbir sorun yok pazartesi direk çocuk doktoruna götüreceğim. İnşallah çocuklarımızın birşeyi yokturda içimiz rahat eder.