alisileedis Arkadaşlar bebeğimin gözleri dalıyor sürekli özellikle yemek yerken. Araştırmalarımın sonucunda epilepsi nöbeti olabileceği çıktı. Hemen yarın çocuk nörolojiye götüreceğim, eeg çekilecek. Yaşayan tecrübe edinen var mı ?
midekoruyucu alisileedis 🙄 benim bebeğimin de gözleri dalıyor ama normal diye düşündüm açıkcası, hiç araştırmadım da 🤷🏻♀️
Laren alisileedis bebekte bilmiyorum ama çocukların gözünün dalmasi normal değil demişti doktor. Çocukların gözü dalmaz demişti canim ama bebek için bilmiyorum malesef
alisileedis midekoruyucu Bende aylardır normal diye düşünüyodum. Bugün baya uzun sürünce bi doktorumuza sordum 🤦🏼♀️
eceunverkanra alisileedis Ne kadar süreli dalıyor bir de siz seslendiğinizde ya da dokunduğunuzda tepki veriyor mu? Eğer tepki veriyorsa nöbet değildir gibi bir şey okumuştum o aklımda kalmış. Benim oglumun da arada sırada gözleri dalıyor ama kitlenme gibi değil o sırada elini kolunu fln hareket ettiriyor cogu zamanda o nedenle hic suphelenmemistim. Doktor sonrasi buraya yazabilir misiniz merak ederim cok gecmis olsun🌸
alisileedis eceunverkanra Şuana kadar normal geldiği için müdahale etmedim. Bugün biraz uzun sürünce elimi salladım gözünün önünde baktı. Ama hemen bakmadı 5-10 saniye sonra baktı. Beni korkutan bu oldu. Tabi inşallah korktuğumuz gibi çıkmaz da yarına sizin de içinizi rahatlatırım.