Kilo konusunda bu insanlar saçma sapan konuşması meni deli ediyor…benimde kızım 8aylikken 8kiloydu şimdi 9 ay olucak daha ölçmedik…çocuğa hep çocuk küçük neyle besliyosun falan filan saçma sapan konuşuyorlar….sanki ac saklıyoruz….kendi minyon tipli kız diyorum yinede her defa görünce neden böyle küçük diyorlar😏😑