Emine1414 Prenseslerinannesii biz doğdugundan beri hipp mama kullanıyoruz. Çok şükür ne gaz nede kabızlık sorunumuz oldu. Kilo alımı da iyi diyor ebemiz
kiliclar [bilinmeyen] similac için facebookda bir haber çıkmıştı metalmi ne çıkmış o yüzden toplatılıyor diye o yüzden vermeyin derim, sma yı bilmiyorum, benim kulandığım aptamil mama nerdeyse 17 aydır veriyorum kızıma çok şükür gelişimimiz gayet iyi
hanifedog ben ikisinden de hiç memnun kalmadım çok kabız yaptı kızımı. aptamil veriyorum şimdi çok şükür düzeldi kakası