tosbikannesiiii benim 5 yaş öncesi hiç resmim yok hatta bebeklik bi tane var oda önümde kuzenim yatıyor net görünmüyorum bile 😂 yeminim vardı kızımın her anını çekeceğim albümler yapacağım diye yeni doğan çekimi yaptırdık albümlü falan inşallah 1 yaşta yaptıracağım.. ondan sonrası her yıl kutlamalar yapılır resimler çekilir ama kendimi albüm yaptırırm sanırım.