tosbikannesiiii kızlar bulunduğum yerde bu çekim çok pahalı en uygum 800e buldum. albümsüz 500 albümli 800.Sizce yaptırmalımıyımmm içimde kalırmı sonra 11 aylık olcaz karar vermem gerekiyor 12 ayda zor olurmuş
Ardahsyn tosbikannesiiii ay bende 3 4 tane aile çekimi istiyon ben babası oğluşum bizde 11 aylığız Mart kaç doğum günü
Gunesay tosbikannesiiii bence yaptırın. Ben iyi ki yaptırmışım dedim. Hem çekim esnasında da çok eğlendik. Ben 11,5 aylıkken yaptırdım.
Laden tosbikannesiiii yaptırıpta iyi ki dediklerimin arasında ilk üçe girer 1 yaş çekimi. İmkanınız varsa yaptırın derim. Çok güzel bir anı oluyor🥰
tosbikannesiiii Gunesay albüm yaptırdımızmı albimsüz yapsam fotograf baskısı verio nası bişey olur acaaba bi işe yaramaz gibime geldi albüm olmazsa
Pelinsolmaz tosbikannesiiii Ben çok yapmacık buluyorum, yaptırmadım. Düğün için de dış çekim yaptırmamıştık. Hatta düğün bile yapmak istemeyenlerdendik. Tercihim yaptırmamak. Doğal ve samimi değil
Deletedmom27337 tosbikannesiiii bende 3 konsept ve aile çekimi albümsüz 300- albümlü 500 e buldum. Albümsüz yaptırcam. Zaten doğduğunda albümlü yaptırmıştım. 200₺ fazladan vermeye gerek yok dedim. 1 yaş önemli diye yaptırıyorum bir daha olmycak nasılsa.
Buselifs tosbikannesiiii Bende 1 hafta önce yaptırdım 11 bucuk aylık bebeğim. Çok güzeldi yalnız albüm istemedik ben albümü kendim sonra yaptırcam instagramda coklu fotograf basımı ve albüm yapılan yerler var uygun gayet. Bize sadece fotograf baskı verdi ve tüm çekilen pozları verdi flasha aktardık. Aile çekimi de yaptırdık ilerisi için güzel hatıralar bence yaptırın 🥰
PoyrazinAnnesi26 Aile fotoğrafı istiyorum bende 9 aylık zor olur mu bilmyorum ama burada 200 dediler fotoraflsri bize vericeklermis ,5 tane fotoğraf bizden dedi albümü ben kendim yapicam
FiltreKahve tosbikannesiiii ben ikiz diye 450 TL ödedim. Normalde 300 TL albümsüz 3 konsept kıyafetler oradan ama ben kendi elbiselerimizden de götürdüm beğenmezsem diye. Ne kadar pahalılaşmış ya 800 TL çok fazlaymış