Zynpmom
2020nin sonları ya da 2021in baslariydi sanırım. Hyundai i20lere baktık ikinci el. 110 bindi otomatik olanı. Tertemiz araba. Kilometresi düşük. Adam 100bine vermedi diye almadı eşim. Ya ne var 10 bini ekleriz üstüne dedim yok dedi. Dün ikinci el otomatik Hyundai i20lere baktım. Temiz ve kilometresi düşük olanlar 250 binden başlıyor. Ağır hasar kaydı varsa bir miktar daha az fiyatı. Ama ağır hasarliyi da kim alır?
Ben eşime kaç kere dedim gerekirse doğan ,şahin al ama al. Altımızda bir araba olsun, bak çok ihtiyacımız var diye. Bana güven bana güven dedi dedi durdu. 2 senedir bekliyoruz şimdi. Babam ta istanbuldan alıp gelmeye razı oldu. Bir sürü de araba bulduk, sürekli arabaların bir seylerine bahane bulup duruyor eşim.
İkna edebilirseniz eşinizi bir an önce alın mutlaka.