Zynpmom ne kadar erken o kadar iyi.
Biz de gurbetteyiz. Gerçekten çok zor oluyor. Kızım bir kere koltuktan düştü, yarım saate yakın eşimi bekledim evde. Çalıştığı noktadan şubeye geçti, ordan zırhlı araçla eve geldi, sonra hastaneye gittik. 15-20 dakika da gidiş sürdü zaten. Perişanlık tamamen.
Halbuki araba olsa atlar götürürdüm hemen.