Mutllulugum @Sultanyldzz Dr dediğini kafanıza taktıysanız eğer emzirmeden sonra bebeğinizi göğsünüzde tutun sizin kokunuzda uyusun emzirmeden sonra mama vermeyin mama sıklığını kendinize göre ayarlayın ben mesela bebeğimi gündüz saat 3te mama verdim birde gece uykusuna geçişte verdim yine siz bilirsiniz
Sultanyldzz Mutllulugum doktor bana da öyle yap dedi ben 3 saate bir vermedim en erken 4 saate bir yemiştir ona rağmen 20 günde 1200 kilo almış
birmelekannesiiio Sultanyldzz gayet normal boşver sen onları devam et yarasın 😂😂 zaten ilk aylarda fazla alır yani. Benim kızım her ay 1 kg alıyordu hiç fazla demediler
Sultanyldzz birmelekannesiiio 20 günde almış bu kiloyu 1 ayda 1 buçuk almış olur yine normal bence de daha 50 günlük zamanla yavaşlar zaten 😂
Go_ya_sa Sultanyldzz ortalama aylik 1 kilo deniyor. Biara bizde 1kilodan fazla almisiz doktor dikkat etmelisin dedi. Her agladiginda agzina mama sokma bebeklerde sadece aglama uyuma ve emme refleksi var biraz sikintiya girsin dedi bende biraz dikkat ettim simdi dikkatli ilerliyorum ayda 1kilo aliyor doktor guzel gidiyor dedi
Sultanyldzz Go_ya_sa doğru diyorsunuz bende her ağladığında mama vermiyorum bayağı bir göğüsümde kalıyor anlıyorum göğüsümde süt olup olmadığını ağladığında doymadığında veriyorum
birkupalatte Sultanyldzz Doktorunuzu değiştirin derim. Benimki ilk ay 1500 aldı. Kilo da hiç vermemişti. Doktor böyle bir şey hiç demedi
Sultanyldzz birkupalatte 20 günde aldı o da normal bence aptamil kullanıyorum onun çok kilo yaptığını duymuştum doğru herhalde
Sultanyldzz birkupalatte benim bebeğim 20 günde almış bu kiloyu yine normal demek 1 ay olsasyı sizinki gibi bir buçuk almış olacaktı
birkupalatte Sultanyldzz Biz ilk muayenede gittik canım. 1 ay olmamıştı. Ondan sonraki aylarda da aynı şekilde iyi kilo aldı. Doktorlara takılma. Ayaklanınca gidecek o kilolar.
Teacher5834 Sultanyldzz Ben erken doğum yaptım doğumdan 3 hafta önce karnımda gelişimi durmuş hatta. 2740 doğdu bu yüzden. 1 ay sonra oğlum 4 200 idi boyu 6 cm uzamış tı. İkinci ayda 5400 üçüncü ayda 6300 zaten corona oldu 3 aylık iken memeyi bıraktı mama da yemedi. Doktor abartmış bence
Vuslat23 Sultanyldzz saçmalamış bizimki ilk ay oda sadece bır hafta hergun degıl ıkı olcek 30 cc vermiştı.m hep emzırdım 1600 almıstı
ZamaneAnnesii Sultanyldzz ayrıca bebek zaten ilk bi kaç ay 1 kilo , 800grm falan şeklinde ilerliyor hareketlendikçe ayda 500grm 300 grm alıyor artık
Dilaylaa Alması gereken kiloyu almış bebeğiniz, obez olmaz zaten altıncı aydan sonra kilo alımı yavaşlar , iki ölçek mama ile obez olması imkansız benim kızım mama ile büyüdü korkmayın , ağlaması gazdan olabilir.
Slyshn Sultanyldzz hayır canım hiç fazla deil alması gereken kiloyu almış. Benimde oğlum ilk ay 1.5 kg 4. Ayına kadar diğer aylar hep birer kg almıştı bizim doktorumuz normal demişti