Merhaba kızlar 50 günlük oğlum var 3140 grm doğdu sarılık oldu 2600 düştü meğer sütüm yetmiyormuş çocuk gece gündüz ağlıyordu sonra mama vermeye başladım doktor bundan 20 gün önce 3 saate bir 2 ölçek mama ver bide emzir dedi öyle yapmama rağmen 1200 grm almış bazen 4 5 saate bir veriyorum gün oluyor sütüm çok olduğunda 12 saat sonra verdiğimde oluyor nadirde olsa ama 2 ölçekten fazla kesinlikle vermedim bugün gittik mama fazla vermişsin dedi çocuk çok kilo almış bide oğlumu emziriyorum doydu diyorum ağlamaya başlıyor uykuya dalsa bile 10 dakika sürüyor sonra mama veriyorum karnı doyup uyuyor sizce ne yapmalıyım mama kullanan bebek için çok mu fazla almış