Merynuriii sürekli kabızlık yaşayan biriyim sezeryan sonrası ilk tuvalete çıkmak önemli bende kaysi ve üzüm hoşafı içtim ertesi gün çok rahat bir sekilde çıktım bebeğe zarari olmazsa sinemaki kullana bilirsin benim bebeğim emmedigi için arada kullandim ondan daha ve çabuk ve etkili bitki bulamadım