Geçmiş olsun Dupalac diye bir şurup var sabah aç karnına içersen güzel yumuşatır bağırsakları. Doğumu gerçekleştiren doktoruna sor bana o önermişti bu şurubu. Günde 3 kez içebilirsin demişti. Sezaryen sonrası herkeste aynı problem oluyor. Ikınmak da yasak ilk seferde. Ikınmadan yapamıyordum bende. Şurup içmek istemezsen sabah aç karnına kuru kayısı ye birkaç tane üstüne bir bardak su iç. Yada aktardan sinameki çayı al bir cezvede bi tutam demle. Süz, bal ile tatlandır iç. Hepsi kabızlık için çok faydalı. Ve kefir de içebilirsin her gün. Süt içinde iyi kefir içmek. Bunları dene, hiçbir şeyin kalmaz.