Ezgikaran bende bi ara çekmiştim pişikten hatta altını değiştirirken ağlamıştı kızım eşim başka bir marka bez almıştı denemelik o yüzden olmuştu çok kızmıştım travcol diye sanırım bir sürü nemlendirici kullandım doktorların verdiği desitin vs ürünler evet geçirdide ama tekrarlamasın diye uğraştım bir süre altını sık sık değiştirip havalandırdım ılık bezlerle temizledim yine eski bezine geçiş yaptım bende ne mustela ne sudokrem işe yaradı, bepantol baby kullanıyorum şimdilerde geçti ama harika nemlendiriyor zaten diğerlerine göre yapısından belli bepontol deneyebilirsiniz iyi gelecektir