Oğlum da pozitifti 1,5 gün ateş sürdü sonrasında tamamen geçti. Öncesinde faranjit teşhisi kondu meğer hepimiz covidmişiz çok şükür atlattık. Oğluma zinco, d vitamini, öksürük şurubu prospan verdiler. Ateş olduğunda da dolven ve calpol dönüşümlü kullandık