nlfr_mina ahh bacım biz 20 aylık olacaz kızım kolik bir bebekti doğdu günden bu yana uyku problemimiz var . 2 yaş sendromunda şuan da uykusu var ama uyumak istemiyor zar zor şimdi uyuttum . Gece 1,2 gibi kalkıyor oyun oynuyor sabah 5veya7 de uyuyor . Azı dişlerimizden dolayı 2 yaş sendromu derken ne olacaz bilmiyorum Allah hepimize sabır evlatlarımıza da sağlık sıhhat versin inşallah 🤲🏻