Hanımlar merhaba
Bebegim şuan 5 aylık. Üçüncü ayına kadar hiçbir uyku problemimiz yoktu ama son 2 aydır gece çok sık uyanıyor ve gündüz sekiz gibi uyanıyor ve abartısız söylüyorum gece uykusuna kadar bir daha uyumuyor. Meme reddi de başladı fazla emmek istemiyor. Sürekli ağlıyor, kucaktan inmek istemiyor. Artık tükenmiş durumdayım 😭😭 kısacası aile hekimine gitsem sakinleştirici veya uyku yapan birseyler yazar mı?? Bilginiz var mı??