06012021Alim Ordaki ürünler spot ürünler yada kalitesi olmayan ürünler eşim bı ankestira fabrikasında çalışıyordu o demişti bende yeni aldım setli Trendyol dan aldım çokta uygun çokta güzel cebremde de çoğu insanlar aldılar ve bı arkadaşım bimden aldı iki ay sonra ocağı buz oldu ayrıca siyah geliyodur bime temizliği çok zor leke toz çok belli ediyir beyazdan şaşma derim ben