06012021Alim Nisosunannesii bnde çok korkuyorum. Gidipte bilindik marka alacağım garanti olsun en azından bişey olursa nereden aldığım belli olur
Nisosunannesii 06012021Alim aynen öyle yap canım rabbim gönlüne göre versin hayırlı olsun bu arada yeni eviniz ev almışsınız sanırım 😊
06012021Alim Hepinize çok teşekkür ederim hanımlar güzel yorumlariniz için emin olamadım yüzde 50 memnun olanlar var en iyisi gidip bilindik marka almam gerekiyor
Eymosunannesi 06012021Alim Hiç alma canm taşındığım eve almış ev sahibi çok kötü ehven temizliyosun temizlik bile belli etmiyor firini da dandik bir gün elimde kalacak diye korkuyorum o kadar dikkatli siliyorum
06012021Alim Eymosunannesi anlad Cnm googleden de baktım çoğu kişi şikayetçi kararimi verdim kimse memnun değil o yüzden almayacağım
06012021Alim BalBademmmmmm Sans galiba inşallah patlamaz çoğu insanın patlamış googleden baktım çok fena
tineanigra 06012021Alim ev sahibimiz sağolsun kumtel taktırmış leş direkt ocağın düğmeleri eridi sıcaktan fırını desen doğru düzgün pişirmiyor davlumbaz iyi çekmiyor. Uzun süre kullanacağınız iyi bir şey istiyorsanız bulaşmayın arçelik siemens gibi markalara yönelin
06012021Alim tineanigra Evimin beyaz eşyaları Arçelik memnunum kimse memnun değil arcelikten alacgim pahalı olsn temizl olsn napalm
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 06012021Alim Bimden vs alınanlardan çok şikayetçiler cevremdekiler. Şikayetvar.comdan da bakabilirsiniz
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 06012021Alim Benim ankastrem ferre magician. Elektirik tüketimi olsun, şıklığı,pişirmesi,pişirme hızı, temizliği her şeyi çok güzel öneririm. Çok araştırarak aldım.
tineanigra 06012021Alim ben de pek sevmem arçelik siemens kullanıyorum ben ama eski evimdeki set arçelikti kumtelden kat kat iyidir ondan memnundum
06012021Alim AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bnde bı araştırayım cnm bakam internette üzerinden mi aldınız. Bnm bulunduğum şehirde Arçelik profilo Simens mağazaları var sadece
06012021Alim AyPerisiVeGokPrensininAnnesi canım googleden baktım şimdi şikayet kısmında çoğu kişi çok fazla buhar yapıyor lastik kısmında su sızıntısı oluyormus. Herşey aynı şeyden şikayet yazmış sen ne zamandan beri kullaniyorsun
06012021Alim EmineB10 Allah razı olsn cnm Rabbim kirada oturan herkese nasip etsin. İyi birşey alacağım ömür boyu kullanılan birşey zaten