AsyaninAnnesiiii momyorgunnn hayır başka kullandım. 2 ayri urun kullandim ama hatırlamıyorum isimlerini cok oldu çünkü 5 6 aylik filandi. Suan 3 yaşında kızım. Bitene kadar kullandim.
Ikikizkardes momyorgunnn kontrole gittigimiz de doktorumuz her yıl bi kere yaptıralım dedi ilk 3 yaş hızlı büyüdüğü için önemliymiş
Ballkiz momyorgunnn hafif sarımsı renkte kabuklar bize ilaçlı bi şampuan ve iki çeşit damla verdi doktor kullandık geçti ama yine tekrarladı ben kızımı tekrar götürücem ama eşimin tarafında başta egzama varmış bizimki genetik biraz
Aysin3838 momyorgunnn aynen bizde var hala ben gelişimi geriden geliyor diye oluyor saniyorsum simddie oluyormuş demekki geçmiyor
Gudu_m momyorgunnn kızımın oldu 2 yaş yağ sürdüm zeytinyağı yarım saat kaldı tarakla taradım gitti. Banyoyu sevmiyor ağlıyor diye herhalde temiz yıkanmıyor ondan şampuandan oldu
Nislina momyorgunnn karbonatlı su birebir konağa benim bebeğimden öyle geçti her şeyi denedim zeytinyağı aspirin hiç biri fayda etmemişti tek bu işe yaradı
sirineyavrusu momyorgunnn bebekken vardır fark etmemıssındır belkı cunku benım oglumda cok vardı cogunu bebekken temızledım bırazı kalmıştı kendı kendıne gecer dedm 3 yasında baktm hala var kazıdım onları banyodan sonra gecti bitti
Ikikizkardes Peyker19 merhaba şampuanı değiştirince geçti canım ben bi ara sebamed de kullanmıştım cildine yaramamış o şampuan kurutmuş