momyorgunnn Anneler bu yaşta konak sıkıntısı yaşayan oldu mu yenidoğanlarda oluyor diye biliyorum ben
Ballkiz momyorgunnn benim kızımın 1 yaştan sonra başında da kabuklanma oldu konaktır dediler ama egzama çıktı isterseniz doktora götürün ama doktora ileri yaşta konak çıkarmı demiştim çıkabilir demişti 🤷🏻♀️
bebekzeynep momyorgunnn benim kızım 23 aylık geçtiğimiz yaza kadar saçnda kabuklanma vardı ben konak sanyrdm meğer egzamayms
AsyaninAnnesiiii momyorgunnn zeytinyağı sürmüştüm kucukken olmustu. Konak şampuanı kullandim uzun sure öyle geçti.
Ikikizkardes Benim kızımda da oldu 2bucuk yaşında şampuandan sanırım muatela kullaniyordum şimdi değiştirdim onu denicem haftaya doktor kontrolümüz var o zaman soracam doktorumuza
momyorgunnn Ikikizkardes geçmedi mi peki ? Yenidoğanlarda normalmiş de büyüklerde bağışıklıkla alakalı bir sıkıntı olunca çıkıyor yazıyo nette
Ikikizkardes momyorgunnn şampuanı daha dün aldım da başlamadım, bağışıklığı da iyidir aslında enson rutin kan değerleri de güzel çıktı 🤷♀️ ama atopik dermatit i vardı bilmiyorum ondan olabilir mi soracam bakalım doktoruna
Ballkiz momyorgunnn hafif sarımsı renkte kabuklar bize ilaçlı bi şampuan ve iki çeşit damla verdi doktor kullandık geçti ama yine tekrarladı ben kızımı tekrar götürücem ama eşimin tarafında başta egzama varmış bizimki genetik biraz
Prenses_annesi22 momyorgunnn bnm kızım 15 aylık bızdede oldu tepesınde zeytınyag ıle yumusatıp temzledm