Nejlavrl bence almayın ayagımda küçük birşey çıktı o maskeyi kullandıktan sonra başta bende memnundum sonra ayagımda küçük bir su toplaması gibi gördüm kuruyor tekrar çıkıyor şimdi biraz daha büyüdü dr gidicem ailemede önermiştim şimdi kesinlikle tavsiye etmiyorum kullanmayın bence ben pişman oldum umarım size öyle olmaz :/