Benim bebeğim de bazı sebeplerden dolayı memeyi zor tuttu tam alıştı derken doktor alerjiden şüphelendi diyet verdi sütüm azaldı ememedi yetmedi şu an 3 aylık ve sadece mamayla besleniyor ama emzirmiyorum diye beni tanımıyor annesi sanmıyor mu hiç böyle bir şey düşünmedim siz de düşünmeyin anneliğin tek kuralı emzirmek değil siz o cana 9 ay aynı bedende yuva oldunuz şimdi yine onun yuvası sizsiniz o sizin kokunuzu kalp ritminizi sesinizi tanıyor diğer herkesten ayırt ediyor bunları o sizin canınızdan bir parça göğsünüzden süt emmiyor diye aranızdaki bağ kopmuyor o öyle bi bağ ki:)