Bebeğim yarın 2 aylık olacak emmiyor beni memeye gelince kavga ediyor sanki itiyor ağlarken kıpkırmızı oluyor daha fazla zorlaya mı yorum. Bıktım artık bi anne emzirmek istemez mi artık istemiyorum. Sağmakta da yoruldum artık zaten 40 ml toplam çıkıyor ikisinden de oğlum 80-90 ml mama içiyor. Annelik bana göre değilmiş başaramıyorum herkes ne güzel emziriyor. Bebekleriyle aralarında bağ var bizim yok sanki beni sevmiyor. Sezeryan sonra annem ve kaynanam işk zamanlar ilgilendi ben çok kötüydüm o yüzden beni tanımıyor artık ne kadar ilgilensem de sevmiyor beni😭