thecamellia yusufmertmom bizim doktorumuzda 3-5 dedi 3 te yaptırdık 5 te yaptırıcaz artık doktorunuza sorun sağlık ocağındaki hemşireler pek anlamıyor
bbmoms yusufmertmom karıştırıyorum hep ama bakıp karneden yazayım size biri rotateq biri rotarix büyük oğlum 2 doz olandan oldu küçüğe doktorumuz bu sefer diğeri daha iyi koruyuculuğu dedi 3 Luk yaptı