yusufmertmom Kızlar doktor 2-4 veya 3-5.aylarda yapılacak dedi. Sağlık ocağı 3.ay da rota yaptı 1 ay sonra ikinci dozu 4.ay aşısıyla yapalım dedi saçma değil mi böyle yaptıran var mı
Mora yusufmertmom biraz erken gibi siz doktora sorun sağlık ocağındakilerin özel aşı hakkında bilgileri az
Lulemom yusufmertmom bence yaptırma. 5. Ayında yaptır. Hatta evde kendin bile yapabilirsin. Ben kendim yaptım
Nefeess yusufmertmom İki aşı arasında 4 hafta olması yeterli ama ben de 5. Ayda yaptırırım heralde çünkü zaten 4. Ayda devlet aşıları var hepsi ağır olmasın diye
yusufmertmom Mora ypk ya doktora sormadan iş yapmam zaten bu bilgisizliği yüzünden rota aşım çöp oldu
yusufmertmom Lulemom ya kendim yapmayı düşündüm de bunlar sisteme giriyormuş o yüzden onlara yaptırmak daha mantıklı oluyormuş
yusufmertmom Nefeess normalde 2.ay aşısı devletinkiyle rota 1 birlikte , 4.ay aşısıyla rota 2 yapılıyor. Ya birlikte yada aralarında 1 ay olması gerekiyormuş
yigit2021 Bize de doktorumuz aynı anda rota ve menenjit aşısı yapacağını söyledi ama kafam çok karıştı benim de ağır oluyormuş
yusufmertmom yigit2021 menenjiti bilmiyorum canım yaptırmak ile ilgili de bi fikrim yok şimdilik ama çocuk doktoruna sorulması gerekiyor bunun gibi şeylerin sağlık ocağındakiler yetersiz kalıyor
Lulemom yusufmertmom bana ebe kendin de yapabilirsin dedi. Kendim yaptım. Ebeyi de aradım yaptığım günü söyledim sisteme girdi.
Pericikk yusufmertmom 4.ayda karma aşılarda olacağı için ağır gelebilir bebeğinize 5.ayda yaptırmak daha mantıklı. Bizde 3 ve 5 ayda yaptırdık menenjit aşısıyla birlikte
Teemo07 yusufmertmom Rotarix 2 doz.. 2 ve 4 veya 3 ve 5. Aylarda yapılıyor. Rotatex 3 doz.. 2 4 ve 6. Aylarda yapılıyor.
_Evlatcennetkokusu_ Rota canlı bir aşı 3.ayda yaptırdım 3.ve 5.aylarda çünkü o zaman başka aşı yok canli aşı olduğu için etkiliyor bebekleri ve önemli bir aşı