Ipegim Happymamss sendelermiş zaten koronaysa havadan da bulaşır onu dert etmemişsiniz yemeği dert etmişsiniz😊
civcivoz Happymamss corona havadan bulasan bir sey size gelmis corona olur muyum diye dert etmemissiniz yemekten corona olur muyum derdine düşmüşsünüz.pes dogrusu. Getirdigi yemegi biz yemiyoruz diye geri gönderebilirdiniz. Dısarda da hic yemek yemiyorsunuz heralde bu kadar titiz oldugunuza göre dısarda yemekler ne sartlarda pişiyor bir bilseniz.Arkadasım cok bilindik bir cafede calısıyor burda bol müşterili.mutfaktaki elemanlar pişerken yere düsen gözlemeyi geri tabaga mı koymuyorlarmış serpme kahvaltıdan arta kalan balı peyniri baskasına mı koymuyorlarmış neler neler🤦🏼♀️.Komsunuza kurban olursunuz.
Nurgrvn Happymamss kayınvalidem covidli bir şekilde reçel menemen yapmıştı bize bize bulasmadi yemiştikde sonuçta kaynayan birşey bunlar mikrop kırılıyor o zaman dışarıdan da yemek yemeyelim yemek söylemeyeyim yapanlarin ne hastalıkta olduğunu bilemeyiz çünkü
Happymamss Nurgrvn Canim deli gibi döner çekerken söylemiyorum canım eğer gerçekten bulamsiyorsa yarın ilk iş sipariş vereceğim
Milena11 Nursena0606 hayır rahatsız olmuyorum ne şartlarda yapıldığını bilmediğim birşeyi helede bu hastalık döneminde nasıl yiyim. Belki tuvaletten çıktı elini yıkamadı belki hapşırdı belki hasta. Getiren komşuya zaten söylüyorum yiyemiyoruz getirmeyin lütfen zahmet etmeyin diyorum ama yine de getirirse napabilirim ne olduğunu bilmediğin şeyi yemek için doğru zaman değil.
Milena11 pogacayanakli_aylamm sokak hayvanları için zaten hergün mama çıkarıyorum hanım efendi benim kadar hayvan sever olmayın 😊 ama gelen şeyler genelde kek tarzı tatlı vs oluyor her gün de gelmiyor yani ayda yılda bir geliyor. Tatlı şeyde hayvanlara zaten zararlı ne yapabilirim başka kibarca kaç kere söyledim olsun yemesende kalsın diyor bende bu sefer iade ederken tabak dolduruyorum eskiden böyle değildik elbette ayırt etmezdik ama mağlesef yıllar içinde insanların kişisel hijyenlerine ne kadar dikkat etmediğini gördükçe mağlesef içim almıyor
Milena11 alyn hayır yemiyorum annem ve kayınvalidem dıiında kolay kolay kimsenin elinden de yemem bişe
semaahmet Happymamss her kişiden yemek yemem oyuzden bana gelmiyo bulaşır cnm sonuçta eli degiyo bide temiz mi oda var ya ookusur ağzını tutuyormu detaya girersek çıkamayız sen en iyisi yeme
Milena11 livy sizin mideniz alıyor olabilir benim almıyor hanım efendi kaldı ki neler gördüm daha çok yeni bir arkadsım ki evide tertemizdir normalde görseniz asla pis demezsiniz oğlunun kakasını temizledi bezi çöpe attı elini yıkamadan soğan doğramaya basladı şimdi bu yemeği nasıl yersiniz. Kaynayınca mikrobu gidiyor diyebilirsiniz belki ama benim midem almıyor. Ki tanıdığım bildiğim insan komşumu tnaımıyprum bile selam selam okadar bir ilişkimiz var
livy Milena11 bir örnek verip de herkesi genelleyemezsiniz. Dışarıda yemek yiyorsunuz orada da acaba komsulariniza karşı sergilediğiniz bu hassasiyeti oralarda da gösteriyor musunuz? Yapmayın Allah aşkına. Yaptığınızin insanlikta yeri yok bari savunmaya gecmeyin.
Milena11 bikerem bende götürmüyorum çünkü oda aynı şeyleri düşünebilir. neden bukadar tuhaf geldi valla anlayamadım başkasının yaptığını yemeyen bir ben olamam heralde 😅
bikerem Milena11 restoran,cafe,lokanta,fast food,sokak lezzetleri ya da misafir menulerini yiyemiyor olmaniza uzulmusuzdur belki,
Milena11 bikerem yemiyorum yani sağlıklı temiz beslenmeye dikkat ediyorum yanlış olduğunu da düşünmüyoeum açıkçası herkes istediğini yapsın 🤷♀️