Happymamss Kızlar konsum yemek getirdi ablası bugün oksuruyo du bize geldiler şimdi de yemek getirmiş korona varsa bulaşır mı
Milena11 Happymamss ben geleni alıyorum çöpe döküyorum her fırsatta da zahmet etmeyin diyorum ama bazen getiriyorlar midem almıyır mağlesef.
Deletedmom99886 Happymamss Ben getirilince direk almıyorum diyorum tatlı dille, alıp çöpe dökmeye gönlüm razı gelmez, bir sürü aç insan var yok yani
BugsBunnyy Happymamss yemek istemiyorsan soyle yapabilirsin bu covidler mi bilmiyorum ama zaten bu sekilde covid bulasmiyor diye biliyorum yiyecekten .cam kavanoza koyup ya da kullan at kaplara kagit toplayicisi ya da disarida ihtiyacı olanlara verebilirsin
Nursena0606 Milena11 çöpe dökmek mi? Gerçekten dışarıda insanlar bir kuru ekmeğe muhtaçken rahatsız olmuyor musunuz onu dökmeye? Ben yeşilliğin bir dalını dahi atınca üzülüyorum. Babam manav olmasına rağmen çürümediği sürece atmıyorum.
Happymamss Deletedmom99886 ya benim canım çok çekti patates dolması yapmışlardı içinden aç biraz aldım dolma içinden oda kapalı kaynarken mikrobu olmuştur diye birşey olmaz degilmi
pogacayanakli_aylamm Happymamss ben mevlutten gelen yemegi yedim oturdum hicbisey olmadi. Sicakta pismis yemek titizlikle getirmislerdir emin olun. Disarda hic mi yemek yemiyoruz. Kac tanr insan eli degiyor nefesi degiyor Allag bilir
livy Size değer verip kapınıza kadar getirilmis bir tabak yemeği almamak, alıp da çöpe dökmek… Haklısınız, suç komşularınizda insan biraz ayırt edici olur değil mi? Kim insan kim değil ayırt edemiyorlarsa o kabaligi da hak etmişler.
Kikiriki livy Tamam haklısınız düşünüp getirmişlerdir sağolsunlar ama evlerinde nasıl pisirdiler temiz pis mi bilemiyorsun ki bende yiyemiyorum Mutfağını görmediğim birinin elinden yada sevmediğim bir yemek oluyor kibarca alıp teşekkür ediyorum hayvanlara verilebilecek birşeyse veriyorum eşim yerse yiyo yani napalim
Milena11 livy sizin mideniz alıyor olabilir benim almıyor hanım efendi kaldı ki neler gördüm daha çok yeni bir arkadsım ki evide tertemizdir normalde görseniz asla pis demezsiniz oğlunun kakasını temizledi bezi çöpe attı elini yıkamadan soğan doğramaya basladı şimdi bu yemeği nasıl yersiniz. Kaynayınca mikrobu gidiyor diyebilirsiniz belki ama benim midem almıyor. Ki tanıdığım bildiğim insan komşumu tnaımıyprum bile selam selam okadar bir ilişkimiz var
Milena11 pogacayanakli_aylamm sokak hayvanları için zaten hergün mama çıkarıyorum hanım efendi benim kadar hayvan sever olmayın 😊 ama gelen şeyler genelde kek tarzı tatlı vs oluyor her gün de gelmiyor yani ayda yılda bir geliyor. Tatlı şeyde hayvanlara zaten zararlı ne yapabilirim başka kibarca kaç kere söyledim olsun yemesende kalsın diyor bende bu sefer iade ederken tabak dolduruyorum eskiden böyle değildik elbette ayırt etmezdik ama mağlesef yıllar içinde insanların kişisel hijyenlerine ne kadar dikkat etmediğini gördükçe mağlesef içim almıyor
Happymamss pogacayanakli_aylamm bende yedim canım Rabbim büyük bizi esirgesin inşallah zaten sabah bendelerdi
Milena11 Nursena0606 hayır rahatsız olmuyorum ne şartlarda yapıldığını bilmediğim birşeyi helede bu hastalık döneminde nasıl yiyim. Belki tuvaletten çıktı elini yıkamadı belki hapşırdı belki hasta. Getiren komşuya zaten söylüyorum yiyemiyoruz getirmeyin lütfen zahmet etmeyin diyorum ama yine de getirirse napabilirim ne olduğunu bilmediğin şeyi yemek için doğru zaman değil.
Ipegim Happymamss sendelermiş zaten koronaysa havadan da bulaşır onu dert etmemişsiniz yemeği dert etmişsiniz😊
Happymamss melekdag Temizler canım ama oksuruyordu kadın şuan öksüren herkesten korkuyorum asisizim ben siz aşı oldunuz mu emziriyormusunuz
Annis-ogul Happymamss oyle bi hastalığı varsa yemezdim ve geri gönderirdim. Evimde asla yemek çöpe dökmem bi parça kuru ekmek bile olsa .qma temizliğine güvendiğim kişinin yemeğini yerim .disarda neler yiyoruz sonuçta