Prensesimmmm1 Şöyle ki ilk 3yılda yani bebeklerin beyin gelişiminin 80/100 tamamlandığı dönemde ebeveynin ne kadar önemli bi rolü olduğunu anlatıyor. Okuduktan sonra kendime daha çok güvendim. Bebeğimin beyin gelişiminde çok büyük katkılarım ola bileceğini öğrendim. Bunlar çok değerli bilgiler.
Evet kitapıokumak biraz zor. Çünki hem dili orjinal değil , hem de bilimsel araştırmalar fazla. Ama değer bence okumaya