BarisGlc kızımın minik bir kütüphanesi var. Sürekli ona her şeyi anlattım, doğduğundan beri her şeyi anlattım. Kitaptan öğrendiklerimle sürekli olumlu ve onu destekleyici konuşmalar yaptım. Şu an yaşıtlarından çok çok fazla konuşuyor. 6-7 kelimeli cümleleri var. Dün/ bugün / yarın, soru kipleri , emir kipleri hepsini yerinde kullanıyor.