Zeynep-mina12 Bizde de ilk eşimde başladı göbeğinde kızarıklık sonra sivilce görünümü, ardından kaşıntı ve tüm vücuda yayılmış bir anda. Hatta şu an tünel kazmış yol yol derinin altında bariz görünüyor yani…Biz deterjan değiştirmiştik alerji sandık başta. Sonra bebeğim ve bende küçük kırmızı isilik benzeri görüntü oluştu. Benim kalça ve kaba etlerde, göğüs etrafı özellikle ama nerdeyse tüm bedende var. Kızımın da karnında, yüzünde, kollarında var…
Acile gittik arefe her yer kapalı. Kwellada yazabiliyormuş dr..Oğlumda yok ama tüm ev halkı tedavi olmalıymış. Evde uyuz seferberliği başladı bakalım tez zamanda atlatırız inşallah 🤲🏻