Mavisim biz bir kaç sene önce geçirdik. Komşudan geçmişti kayınvalidemler biz herkes tüm sülale oldu. Bulaştıktan 6 hafta sonra kaşıntı başlıyor öncesi kuluçka süreci. Wilkinson pomad diye bir krem kullandık o dönem. Çamaşır suları sirkelerle temizledik evi çok zor geçiyor. Geçen ay ben de yine kaşıntı oldu sonra kızımda başladı. Bir krem aldım 1 yaş üstü kullanabiliyor evde hepimiz kullandık 2 hafta boyunca bu sefer çabuk geçti şükür. Eşimde belirti olmasa bile o da kullandı