Mom62536262 ben hiç yapmiyorum vallahi
Aşırı da wacma buluyorum lekeleri kapat kirpiklero uzat gözün izerine birsey altına başka bir şey dudakları kalemle içine ruj sur oyle makyajla yapıyorlar ki surwtin ifadesi mimikler falan değişiyor. Ustelik dudak ve goz kimyasalı hemen emen yerler. Yani kim icin. Bem daha çok doğal yollarla cildi düzeltme k daha doğru daha ferah duruyor diye düşünüyorum. Ballı maskeler gül suyu süreler bademli sütlü maskeler . Makyaj yapıyorsun cildi kapatıyorsun hava almıyor sonra sivilce cikiyor o sivilce kapansın diye yine makyaj yapıyorsun böyle saçma bir kısır döngü 😄 yurtsisinda bu kozmetik markalarının en ünlüsü olan bir kadın var şimdi yaşlı. Röportaj veriyor ben ürettiğim ürünlerin hiçbirini kullanmadım asla diye. Tamamen kapitalist sistemin bir parçası 😄