Samilknur41 Milena11 Bende ondan korkuyorum ama aglamasi huzursuzlugu yok hicbir sekilde sadece cekistiriyir
Bidam Kylak iltihabı o.kadat.kotu bir aey ki hafif olmasi mumkun degil. Cocuk aglamaktan uyuyamaz o kadar soyleyim size. Kulagini keşfetmiş olabilir, disi cikiyor olabilir, huy etmis bile olabilir. Ama husursuzlugu yoksa iltihap olmasi zor
Samilknur41 Bidam aynen huzursuzlugu hic yok cok sukur ama internette hep iltihap yaziyor dis oldugunu buradan ogrendim ☺️
TosbikAnnesiiiii Samilknur41 paralarını istedikleri gibi alamamışlar ben Konya’dayım bugün öğlen sonu gittim randewum vardı kapılara yazmışlar işi bırakıyoruz diye kapalıydı bazı doktorlar
tatarisko-doga Samilknur41 ben doktora sordum dişi çıkacak kuşağına vurur dedi benimki de hep kulak türüyor
Samilknur41 tatarisko-doga Benimkinde daha damakta kabarma felan olmadi ama hadi bakalim belli mi olur dimi ☺️
Samilknur41 tatarisko-doga Ay bir an once ciksin istiyorum eli hep agzinda kurtulur belki . Birsuru dis kasiyicisi var ama hicbirini kullanmiyor 😁
marscicegi Samilknur41 ya benimkide bayadir yapıyordu orta kulak enfeksiyonu çıktı aman aman a bir huysuzluguda yoktu