Samilknur41 Bebegim suanda 5 aylik ve emzirirken hep kulagini cekistirmeye basladi internette baktigimda enfeksiyon felan diyor ama aglamasi huzursuzluğu vs yok sadece kulagini cekistirip duruyor . Neden yapıyor acaba doktora gotursemmi kararsin kaldim
TosbikAnnesiiiii Samilknur41 yinede götür istersen ama benmkide öyleydi ağrı kesici verdim azıcıkda sür damlattım bir kaç kere dana yaptı geçtii belkide huy yapmıştır yada kaşınıyordur
Mrs_Mert Samilknur41 benim kızım da emerken, uykusu geldiğinde falan kulağıyla oynardı. Şu an 28 aylık arada hala oynar. Hatta ikisini aynı anda çekiştirdiği bile oluyo. Her gören bu çocuğun kulağı ağrıyo diyodu bişey çıkmadı. Sizin diş dönemi de olabilir yine de takip edin
Samilknur41 Tugba07eylul Ne kadar surede cikiyor ki cok uzun surermi acaba huzursuzlugu yok o yuzden doktora goturmuyorum malum bu hastalik ortaliktayken 😏
Samilknur41 TosbikAnnesiiiii Enfeksiyon dan korkuyom biraz ama huzursuzlanmiyor boyle bir donemde hastaneye gitmek urkutuyor o yuzden . Normal zamanlarda yapmiyor sadece emerken yapiyor
TosbikAnnesiiiii Samilknur41 geçer inşallah korkma aynen bu zamnda hastane bile hastalık dolu sağlık ocağına sor hemşirenize
Tugba07eylul Samilknur41 valla bizim 3 buçuk aylıkken başladı kulak çekme 5 aya gircez dişimiz yok daha
Samilknur41 Tugba07eylul Puh disle alakali degildir belkide . Benimki 5 ay 4 gunluk dun basladi sadece emerken yapiyor koparacak gibi ama aglama vs yok sizde varmiydi
Samilknur41 Milena11 Bende ondan korkuyorum ama aglamasi huzursuzlugu yok hicbir sekilde sadece cekistiriyir
Samilknur41 Ask35tego ay bende goturmek istiyorum ama korona var ve bizim burdaki cocuk hastanesinde ayni zmaanda koronaya bakiyor cok gerekmedikce goturmek istemiyorum o yuzden .
Samilknur41 Mrs_Mert surekli takip ediyorum . Sadece emerken yapiyor geri kalan zamanlarda kulagini cekistirmiyir dun basladi hala her emzirdigimde yapiyor
TosbikAnnesiiiii Samilknur41 paralarını istedikleri gibi alamamışlar ben Konya’dayım bugün öğlen sonu gittim randewum vardı kapılara yazmışlar işi bırakıyoruz diye kapalıydı bazı doktorlar