B007 canım beebgim 3 aydır emmiyor zaten ama benim umudum vardi ama artık oda yok ne yaptıysam olmadi hakkımızda hayırlısı buymuş demekki 😔 allah razı olsun canim benim bebegim prematüre doğdu şuan kilo olarak cok geride doktor beğenmiyor kilosunu kızımda cok iştahsız bakalım ne olucak 😶 🙏