Bende de mamajoo marka elektrlikli pompa var, tekli bende çok az kullandım. Hamileyken almıştım ihtiyaç olur diye, ilk günler sütüm gelsin diye kullanmıştım sonra gerek kalmadı çok şükür. 285 tlye almıştım geçen sene, 170tl ye satıyorum ilgilenirseniz.