Asyaayaz1 Tugraninannesi başvuru yapıyorsunuz Akbil sitesinden anne Akbil başvurusu 4 yaşına kadar ücretsiz Akbil kullanabiliyorsunuz
buselidunya Sumeyyebaglan Sadece İstanbul’da geçerli, otobüs vs böyle kart geçen yerlerde ücretsiz kullanabiliyorsunuz☺️
Asyaayaz1 Sumeyyebaglan İstanbul için diye biliyorum ama emin değilim Google’dan araştırın isterseniz 4 yıl ücretsiz kullanım sağlıyor
Ayazmom1 Asyaayaz1 anne Akbili sadece İstanbul’da mı geçerli farklı şehirlerde varmı öyle bi yardım bilginiz varmı
laudarte Guzelkizimbenim ücretsiz. Soylemenız lazım. Kadıkoyde wc girdim okumadı. Soyledım. Tamam siz geçin dediler ve geçtim. Kullanma hakkınız var. büyük ihtimal turnike güncellenmemıstır
Taze1mom Asyaayaz1 bennde başvurunun ucundan döndüm 45₺ para istiyor bindiğim bineceğim o kadar etmez 😂😂