Asyaayaz1 MinelAskEla eşim Akbil sitesinden bilgileri doldurup resim yükleyip yapmış cnm sanırım 30 35 küsürde ödeme yapmış tek seferlik ödeme alıyorlarmış diye biliyorum arkadaşım demişti
laudarte Guzelkizimbenim ücretsiz. Soylemenız lazım. Kadıkoyde wc girdim okumadı. Soyledım. Tamam siz geçin dediler ve geçtim. Kullanma hakkınız var. büyük ihtimal turnike güncellenmemıstır
Asyaayaz1 Tugraninannesi başvuru yapıyorsunuz Akbil sitesinden anne Akbil başvurusu 4 yaşına kadar ücretsiz Akbil kullanabiliyorsunuz
Sumeyyebaglan Detaylı bilgi verir misiniz acaba nasıl bi şey olduğu hakkında ve kapsadığı şehirler için?
buselidunya Sumeyyebaglan Sadece İstanbul’da geçerli, otobüs vs böyle kart geçen yerlerde ücretsiz kullanabiliyorsunuz☺️
Asyaayaz1 Sumeyyebaglan İstanbul için diye biliyorum ama emin değilim Google’dan araştırın isterseniz 4 yıl ücretsiz kullanım sağlıyor