Nazlicann1993 eşim astsubay. Doğu görevinde sürekli 1 aylık göreve giderdi. Kızım daha 20 günlükken kızımla tek başıma kaldım. İlk başta çok korkup tedirgin oldum ama sonra alışıyorsun Allah bir şeklide yardım ediyor merak etmeyin. O kadar çok yanlız kaldım ki kızımla. Korkmayın 1 hafta tedirgin olursunuz sonra alışırsınız.