Nazlicann1993 Ben tek kalıyorum tek bakıyorum
Korkulariniz bakicidan dolayı mi yoksa tek kalmaktan dolayı mi
Eger tek kalmaksa problem, ben soyle düşünüyorum, benim başıma bir şey gelecekse yanimda 10 tane de insan olsa gelir. Beni basima geleceklerden koruyacak şey kaderim ve duadir. Buna inanip buna sığınıyorum.yakınımda kendimi savunacak eşya bulunduruyorum.
Farkli tarz şeylerden korkmuyorum zaten, gun icinde o kadar yoruluyorum ki oyle seyler dusunecek vakit olmuyor, başı koyup uyuyorum.
Bi de insan alışıyor ya bir yerden sonra yalnızlığa..