Burcubuse26 1 yıl sonra kendime gelmeyi umuyorum 🤣 sezeryan doğum oldu hala kendime gelemedim beden olarak 3 ay olcak yine o zayıf halime dönmek istiyorum 😢
TosbikAnnesiiiii Adakus1 1 yıl sonra inşallah kendi evinize geçip hayatımızı yaşamaya devam inşallah inşallah çokça amin 😀
Elizaninannesii Adakus1 bu virusten kurtulmus bi gune uyanmak kizimla gezip tozmak eglenmek istiyorum biraz da olsa dertlerden uzaklasmis rahatlamis biri olmak istiyorum
cankuzularim Adakus1 1 yıl sonra oglum okula başlamış olacak kizim okul bahçesinde çığlık kiymart bende gidecem diye feryat edecek🤣🤣🤣
yareninannesi888 Kvsrelif demi ya bolu Balıkesir Çanakkale dünya varmış deriz valla çocuklar binaların içinde büyüyüp gidecekler burda