semoshKa Lcw nin 9 ay tulumunu kullanıyorum, kendinden patikli, içine çorap gerekmez ama ben rahat edemiyorum geniş bi çorap giydiriyorum, yazın çorapsız uykuya alıştıracağım inşallah
Annee20 Semanur1elizan yok usumuyor bebeğim evimin sıcaklık derecesi uygun 😊 Ayaklarında sıcacık üzerine örttugum örtü ayaklarini ısıtmaya yetiyor çorapla uyutmak doğru degil
Semanur1elizan Annee20 evet evinizin sıcaklık derecesi sabittir soba yakıyoruz ve gece soğuk oluyor yatağından kalkıp gelirken bile üşüyor ayakları
Annee20 Semanur1elizan sizin çoraplariniz bebeğinize büyük gelmiyor mu giydiriyosunuz ona sasirdim😂😂😂
Semanur1elizan Annee20 ya zaten büyük geniş olsun diye bilerek kendi çoraplarımı giydiriyorum bunda şaşıracak bir durum yok bence yazın zaten hiç giydirmiyorum ama malum kış günü ve Sivas’ta yaşıyorum haliyle geceleri soğuk oluyor amacım hem ayağı üşümesin hemde ayağına oturmayan bir çorap giymesi
Semanur1elizan Annee20 sizin sorularınıza cevap veriyorum ama alaycı tavırlarda bulunmaz iseniz sevinirim tabi kendisi kolaylıkla uyandığında çıkarıyor ama gece uyurken çıkmıyor
baharat _bahar_ Lcw 2.5 tog uyku tulumu ve ince çorap.Ben de bebekken hep çorapsız yatırdım hareketsiz olduğu için açılmıyordu ayağı ama şimdi bi şey örtünce açıyor ve baya soğuk oluyor
_bahar_ Semanur1elizan Cok mantıklı bende öyle yapayım çorap zararlı diye biliyorum uyurken ben bile çorapli uyuyamam rahat edemem