Semanur1elizan _bahar_ bebeklerin gece uyurken ayakları tamamen kapalı olmaması gerekiyor ayağına tamamen oturan çorap yerine ben kendi çoraplarımdan giydiriyorum
AytenMina _bahar_ ben ebebek uyku tulumu giydiriyorum corapsız. Ayagına corap giydirmiyorum. Çok ince bir battaniye var tek kat ayaklarına onu örtüyorum.
Semanur1elizan Semanur1elizan kan dolaşımını olumsuz etkilediğini okumuştum hem üşümüyor hemde kan dolaşımı olumsuz etkilenmiyor
_bahar_ Semanur1elizan Cok mantıklı bende öyle yapayım çorap zararlı diye biliyorum uyurken ben bile çorapli uyuyamam rahat edemem
Semanur1elizan Annee20 bebeklerde kan dolaşımı hakkında bilgi edinin bence üşümesi uyku kalitesini etkiliyor evet ama çok sıcak olması da kan dolaşımını etkiliyor
Aka2020 _bahar_ benim kullandığım uyku tulumunun açılıp kapanan ayakları var ama olmasa da çorap giydirmezdim. Ben asla çorapla yatamam sanki oğlum da bunalır gibi geliyo 😅
Annee20 Semanur1elizan yok usumuyor bebeğim evimin sıcaklık derecesi uygun 😊 Ayaklarında sıcacık üzerine örttugum örtü ayaklarini ısıtmaya yetiyor çorapla uyutmak doğru degil
Annee20 Semanur1elizan sizin çoraplariniz bebeğinize büyük gelmiyor mu giydiriyosunuz ona sasirdim😂😂😂
Kbse _bahar_ ben civilden 2 tog aldım dogalgaz sobasi var evimizde ama geceleri kapatiyoruz gece 17-21 derece arasi oluyor uyku tulumumuz patiksiz aldim kan dolasimi etkilenmemesi icin ama ayaklarina ince battaniye örtüyorum tek kat