Busemehmetbora Ozgekutay bebegım 3 aylık oldugu ıcın uyanıklık suresı az gece uykusundan once baglıyorum yanı ama evet uzun sure oluyor sleepy de boyle bır sorun yasamamıstım bıra daha deneyımleyıp ona gecerım olmadı nasıl olsa hepsı artık pahalı 🥺